Salibandyä pelaamassa (2008)

Salibandyä pelaamassa (2008)

Salibandy-matsin jälkeen aikidoleirillä Joensuussa lokakuussa 2008. Kuvassa vasemmalta: Eddie Hirvonen, Juhani Rautiainen, minä, Pascal Guillemin, Asko Hirvonen ja Pasi Eronen.


Comments

Leave a Reply