Salibandy-matsin jälkeen aikidoleirillä Joensuussa lokakuussa 2008. Kuvassa vasemmalta: Eddie Hirvonen, Juhani Rautiainen, minä, Pascal Guillemin, Asko Hirvonen ja Pasi Eronen.
Salibandy-matsin jälkeen aikidoleirillä Joensuussa lokakuussa 2008. Kuvassa vasemmalta: Eddie Hirvonen, Juhani Rautiainen, minä, Pascal Guillemin, Asko Hirvonen ja Pasi Eronen.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.